Skip to content
Toggle navigation
P
Projects
G
Groups
S
Snippets
Help
aostap
/
ussimang
This project
Loading...
Sign in
Toggle navigation
Go to a project
Project
Repository
Merge Requests
0
Wiki
Snippets
Members
Activity
Graph
Charts
Create a new issue
Commits
Issue Boards
Files
Commits
Branches
Tags
Contributors
Graph
Compare
Charts
Commit
05d21e0c
authored
Feb 21, 2023
by
aostap
Browse files
Options
Browse Files
Download
Email Patches
Plain Diff
kontseptsioon:
parent
12d6dc86
Hide whitespace changes
Inline
Side-by-side
Showing
1 changed file
with
22 additions
and
0 deletions
kontseptsioon
kontseptsioon
0 → 100644
View file @
05d21e0c
Kontseptsioon: Ruudukujulisel aiaga piiratud
väljakul ligub ringi uss kelle ülesanne on
suua duni mis ilmuvad väljakule. Süües ühe
öuna muutub uss ühe ruudu vörra pikemaks.
Mängu eesmärk on saada ni suur uss et iga
väljaku ruut oleks kaetud veelg uss ei tohi
soita vastu väliaku aeda ia liikuda enda
saba otsa.
Uss ligub peatumatult ning suunda saab
muuta klaviatuuril olevate nooltega.
Öun peab ilmuma vabale ruudule.
Mäng salvestab high score koos mängija
nimega programmi.
High score arvutatakse mängu läbimise
kiirusest ning ära soodud öunte kogusest.
Kusiuures salvestatakse viis viimast
tulemust.
\ No newline at end of file
Write
Preview
Markdown
is supported
0%
Try again
or
attach a new file
Attach a file
Cancel
You are about to add
0
people
to the discussion. Proceed with caution.
Finish editing this message first!
Cancel
Please
register
or
sign in
to comment